Red Kanyon, Utah

A Red Kanyon évszázadok óta elbűvöli az arra utazókat. A különleges, többféle színű és formájú kőzetképződmények szinte csábítják az embert hogy sétáljon közöttük. Az út szélén több helyen is megállhatunk, így nyugodtan bejárhatjuk a környéket.

Láttunk 2 érdekes sziklát, ami olyan mintha kifaragták volna. Az egyikben a sakkból ismert ló figurát látom, a másikban egy idegent, aki éppen mászik ki az űrhajójából. 😀

A látogató központban hozzájuthatunk minden információhoz és térképhez. A kanyon egész évben nyitva van, nyáron túrázhatunk, télen ideális terep sífutáshoz vagy hótalpas kiránduláshoz. Nincs belépő, ingyen használhatjuk az összes túra és kerékpáros útvonalat. Mindenki megtalálja a számára ideális hosszúságút, van 4 és 12 km-es is. A kemping 11$ (~3000 ft) naponta, május 1-től szeptember 31-ig elérhető .

A Red Kanyon volt a hírhedt bandavezér, Butch Cassidy (1866-1908) búvóhelye, aki útonállással, vonat és bankrablásokkal szerzett magának és Wild Bunch (vad banda) nevű bandájának hírnevet. Cassidy fejére 3500 $-os (1 millió forint) vérdíjat tűztek ki a körözési plakát tanúsága szerint. Ez abban az időben hatalmas összegnek számított. (Most sem kevés.) Élete a hivatalos jelentések szerint Bolíviában ért véget, de az azonosítás nem volt biztos. Később látni vélték Őt az Egyesült Államokban, így a haláláról nincs pontos információ.

Már több alkalommal jártunk itt, de nagyon szeretnék újra eljutni.

“Red Kanyon, Utah” bejegyzéshez 6 hozzászólás

1. Mártika ! Köszönet ezért a szép túráért is ! Jussatok el és láttassátok velünk is milyen kegyesek az égiek hozzátok ! Milyen csodás ,mások által még megálmodni sem mert helyszíneken töltődhettek fel igazán ! Van itt olyan kő amihez én is még négykézláb is ,de oda másznék ! A nagy Indiános filmeknek is legnagyobb varázsa a helyszín és annak teljes ismeretének birtoklása ! Birtokoljatok Ti is minél többet erről a tájról is !

1. Köszönöm Magdika! Egy csoda ez a hely, ha újra eljutunk, csinálni fogok egy élő bejelentkezést is ha lesz net. 😘❤️