Egyiptom 1. rész, Az oda út.

Megint egy rendhagyó bejegyzés következik, elhagyjuk Észak-Amerikát, Egyiptomba utazunk.
Ráadásul jó pár bejegyzésből fog állni a sok kép miatt, mert voltunk több kiránduláson is és a szálloda és a tenger sem maradhat ki. 🙂

Egyiptom régóta az álmom volt. Gyermekeimnek köszönhetem hogy láthattam, Tőlük kaptam ajándékba az utat. Anyák napi meglepetés volt, én választhattam szállodát és az utazás 1 évig felhasználható volt.
Leánykámmal kettesben utaztunk, nagyon jó volt egy kicsit együtt lenni, hisz nagyon keveset látom, mert egy óceán választ el bennünket. 😞

Választásunk végül a Makadi-öbölben fekvő Sunwing Waterworld Makadi Hotelre esett.
Nagyon izgatott voltam az utazásunk napján, alig vártam hogy végre felszálljunk, de a gépünk késett. Végül 1,5 órás késéssel indultunk.

A magasból láttuk a Görög szigeteket, és a havas hegyeket is.

Az utunk nyugodt volt, kaptunk egy kis sütit is. Végre feltűnt Egyiptom partja, csodás látvány volt!

Átrepültünk egy sivatagos rész felett, a magasból jól látszott a rengeteg homok.

Elértük Hurghadát, próbáltam fentről megkeresni a hotelunkat, de kiderült hogy a reptér után van, igy nem láthatom. Sebaj, párat azért láttunk, és a víz szine leírhatatlanul gyönyörű volt.

A reptéren ki kell tölteni egy vízumkérő papírt, amivel megvásárolhatjuk a vízumot. Előnyben voltunk, mert leánykám már többször járt Egyiptomban a munkahelyéről, így tudta hol kapjuk meg gyorsabban és olcsóbban a vízumot. A reptér előtt várt az idegenvezető, mindenkit a szállodája buszához irányított és már indultunk is. Kb. Fél óra volt az út, több szállodánál is megálltunk, a miénk volt az utolsó a sorban.

A recepciónál bejelentkeztünk, megkaptuk a kulcsokat. Bajban lettem volna ha egyedül vagyok, akkora a szálloda, hogy ki tudja meddig kerestem volna a szobámat. 😀
Sajnos a tájékozódó képességem olyan rossz, ha két irányban lehet elindulni, én biztosan a rosszat választom.
A szobánk szuper volt, nagy fürdő, kád is és zuhany is, sok szekrény, széf, nappali és terasz.

A kilátásunk pedig ez volt. 🙂